Tamivia Edevis
Posts : 48 Join date : 2008-09-03 Age : 32 Location : Dalados
| Subject: Hy...morti vii... Wed Sep 03, 2008 8:16 pm | |
| Salut. Ma scuzati dar nu dau numele real...oricum, cei mai multi ma stiti ca Lina de pe Magic Night...am 16 ani , am parul saten da vreau sa ma vopsesc roscata (cred ca se stie de ce), sunt o fire sfanta in fata profilor dar scapata de la nebuni in pauze si casa...ascult orice fel de muzica mai putin manele (iubesc muzica japoneza,si melodiile lui Within Temptation), sunt o mare fana Harry Potter si iubesc mult animalele. Idolul meu a fost Steve Irwin (vanatorul de crocodili) si de la el mi-a venit ideea sa ma fac medic veterinar. Daca nu se poate, as vrea sa lucrez ca voluntara la o organizatie de salvare a animalelor. a...si am o pasiune pentru morti hai ca v-am povestit toata viata mea...daca aveti intrebari le astept si ma bucur sa va cunosc... daca aveti intrebari, le astept...a si n-am murit...inca | |
|
Ishinomori Naomi Admin
| Subject: Re: Hy...morti vii... Wed Sep 03, 2008 8:17 pm | |
| Bine ai venit..Intebari n-am ca te stiu..Dar nu-mi amintesc ca Lina sa foloseasca alt personaj inavara de Lina Inverse!
OFF: App,am uitat ca asta e forum RPG cu personaje inventate..Sorry..
Last edited by Ishinomori Naomi on Wed Sep 03, 2008 8:19 pm; edited 1 time in total | |
|
Akimoto Rosse Admin
Posts : 360 Join date : 2008-09-02 Location : In lumea muzicii hip hop
| Subject: Re: Hy...morti vii... Wed Sep 03, 2008 8:18 pm | |
| Personaju asta e dintr-un fic de-al ei.Deci..bun venit Mumio!!!Distractie si postare palcuta!!Intrebari nu am ca te stiu..(cine ma terorizeaza pe mine zi de zi cu mortaciunile?) | |
|
Tamivia Edevis
Posts : 48 Join date : 2008-09-03 Age : 32 Location : Dalados
| Subject: Re: Hy...morti vii... Wed Sep 03, 2008 8:27 pm | |
| personaju asta e dintr-un fic si seamna foarte bine cu Lina la personalitate...dar avand in vedere ca pe ea n-o pot folosi...am luat-o pe fata asta si pe dragonasu care face....multe | |
|